KONKURS ONLINE – „Szkoła Dawnych Umiejętności”

Ocal tradycje. Pokaż swój talent. Zdobądź nagrodę!

Fundacja Edu-Active zaprasza uczestników projektu do udziału w wyjątkowym konkursie podsumowującym projekt „Szkoła dawnych umiejętności” – inicjatywę realizowaną w ramach programu finansowanego ze śrdoków Ministerstwa Edukacji „Nasze tradycje”.
To nie tylko konkurs, ale także cyfrowa wystawa prac uczestników, którzy w ostatnim czasie uczyli się tradycyjnych technik rękodzielniczych i florystycznych pod okiem instruktorów, lokalnych artystów oraz seniorek z Kół Gospodyń Wiejskich.

Weź udział – prześlij swoją pracę!

Aby stać się częścią konkursu i cyfrowej galerii, należy przesłać zdjęcie swojej pracy na adres: biuro@edu-active.pl. W mailu prosimy podać: Imię i nazwisko oraz krótką informację o pracy oraz wskazać jedną z dwóch kategorii konkursowych: krawiectwo i haft ludowy lub florystyka regionalna. Termin nadsyłania zdjęć: do 28 listopada 2025 r.
PONIŻEJ ETAPY KONKURSU:

1

Zgłaszanie prac – do 28 listopada 2025 r.

Uczestnicy projektu przesyłają zdjęcia swoich dzieł z dziedziny:
krawiectwa i florystyki.
Każdy uczestnik zgłasza jedną pracę.

2

Publikacja galerii online – 1 grudnia 2025 r.

Wszystkie zakwalifikowane zdjęcia zostaną opublikowane w Cyfrowej Galerii, dostępnej na stronie Fundacji.

3

Głosowanie publiczności

Każdy odwiedzający stronę będzie mógł zagłosować na wybraną pracę w dwóch kategoriach.
Głosowanie jest otwarte i bezpłatne.

4

Zakończenie głosowania i zliczenie wyników

Zespół Fundacji zliczy wszystkie głosy oddane w obu kategoriach.

5

Ogłoszenie wyników

Wyniki zostaną opublikowane:
na stronie internetowej Fundacji oraz w naszych mediach społecznościowych.

6

Wręczenie nagród

Zwycięzcy otrzymają nagrody kreatywne (materiały florystyczne, akcesoria rękodzielnicze, książki o tradycjach).

Zapraszamy do obejrzenia wyjątkowych prac wykonanych przez uczestników projektu „Szkoła dawnych umiejętności”. Wybierz swoją ulubioną i oddaj głos, wspierając młodych twórców oraz podkarpackie tradycje!

pl_PL